- Tim sajta zicer.rs je na raspolaganju svim potrošačima koji iskuse bilo kakav problem u radu kupljenog uređaja, ili žele da ulože reklamaciju bilo koje vrste.
- Potrošači nas mogu kontaktirati pozivanjem broja 066/803-47-95 i 066/802-75-18 svakog radnog dana u periodu od 9 do 17 časova, odnosno slanjem poruke na e-mail adresu: [email protected].
- Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu tj. od kupovine u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i bez dodatnih troškova.
- Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.
- Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu. Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestručnim, ili nenamenskim korišćenjem isporučene robe i u tom slučaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu.
- Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća i fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, fakture, slip-a, izvod iz banke i slično).
- Sva tehnička roba na sajtu zicer.rs ima garanciju u trajanju od 24 meseca, odnosno 2 godine.
- Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na sledeće načine: usmeno, telefonskim putem, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, fakture, slip-a, izvod iz banke i slično).
- Proizvod podleže reklamaciji ukoliko do kvara, ili bilo kakvog problema nije došlo usled fizičkog oštećenja proizvoda, ili pak nesavesnim rukovanjem proizvoda.
- U zavisnosti od problema koji je nastao, neophodno je da potrošač snimi video koji jasno prikazuje nastali nedostatak i da isti pošalje nama kako bismo se konsultovali sa tehničkom podrškom proizvođača. Oni mogu naložiti dalji tok rešavanja problema.
- Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi, ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati.
-
Povraćaj sredstava
- U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava, kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Invictus Apps DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.